Inget händer här

Gårdagen: Diskussioner om potatis med världens coolaste lärare på historialektionen, han gillar mandelpotatis och The Strokes. I vår kommer lektionerna bestå av filminspelning, för att sluta med en egen wwi-filmgala.
Sen står populärkultur på schemat, känns som att historia kan bli något av ett favoritämne framöver.

Sen rullade dagen på, hamnade efter skolan i Täby Centrum med Marie.


(WOHO, nu i denna sekund fick kent en grammi som årets grupp)


Dagen: Såg This is England på engelskan, det är den bästa film jag sett sedan...jag senast såg den! Det är en trolig och insiktsfull film, bra skådespelare, episka omgivningar och scener, coolt mode och grymt soundtrack. Se den!

Adde behövde sällskap till frisören efter skolan, så det blev en massa kringstrosande och en kebabrulle i stan. Tyvärr hann jag inte uträtta mina ärenden, som för övrigt är hemliga. Jag och Marie smider töntplaner.

Nu tänker jag återgå till Tv-tittande och djupa funderingar.

Ps. Nu vann Kent ännu en grammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0