Intro episod 2

Trots 5 timmars sömn och en gnutta måndagsångest överlevde jag skoldagen, dessvärre dog jag lite när jag kom hem. Men nu såhär efter en dusch är jag återuppstånden, och sjukt taggad på att fixa mig en skål med glass toppad av oboypulver. Det står på min göra-lista, men först...

kör vi en dagens-lista!

Dagens..
jobbigaste
: Vakna kl. 06.37
frisyr: Luggen flätad
klädsel: tråkig och grå
väder: Slask
låt: Mando Diao - Good Morning, Herr Horst
plansmidande: Spanienresa i maj
plats: På bänkarna vid elementen i wwi-korridoren
positiva överraskning: G på spanska och matteprovet trots stor brist på förberedelser och kunskap
bästa: Majsen i den vegetariska skolmaten
sämsta: Kanel till filen, jag var sugen på socker
mest värda: En macka och Lion efter idrotten
händelse: Fick hem 400 framkallade foton
funderare: nydligen i duschen, på framtiden och kärleken
föräldrapåhitt: Lag om att stänga av datorn 23.00, tyranner

Glassen kallar!

Kommentarer
Postat av: anna

åhh glass!!
slurp

2008-01-07 @ 21:54:41
URL: http://anna.blogg.se
Postat av: Andreas

bra låt!

2008-01-09 @ 02:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0