jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen

Här sitter jag med min nya fina kopp, dagens te heter "Gröna höjder"
en riktig höjdare!

Jag kom precis på vad roliga saker vi får göra i skolan, och hur nöjd jag är med mitt val av linje, när jag såg min kompis uppgifter i företagsekonomi. Just nu består mina skoluppgifter av att läsa en valfri roman, se filmer, göra hemsida och tidningsuppslag. Sen finns det mindre roliga saker, som att plugga till historiaprovet eller all spanska och matte. Idrotten är inte heller någon favorit, tänk att jag var sportnörd för två år sedan, det märks inte nu. Men efter sommaren är det adjö till spanskan och idrott två gånger i veckan, hej till eventuell fotokurs och lite annat smått och gott.

usch, vad tråkig jag är som pratar skola.
Men det händer ingenting mer spännande..

Kommentarer
Postat av: Anton

O nu brinner hela skogen. 9 februari Kent + Familjen :) Har mina och Oscars konsertkompisar från stockholm vägarna förbi? Hadet.

2008-01-17 @ 20:36:00
Postat av: Lina

Precis!
vi ska till Eskilstuna och Örebro :)

2008-01-17 @ 21:18:22
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se
Postat av: Anton

Va trevligt :) Vilka datum?

2008-01-18 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0