Jag låter mina tankar vandra

Jag vaknade 14.45 av att en galen mamma ringde och ville ha hem mig, det blev till att snabbare än min egen skugga ta mig hem för att sedan sticka vidare till Ikea. Där inhandlades en hel drös av beroendeframkallande galjar, en tavelram, två blommor och fem ljushållare.

När jag väl var hemma igen bestämde jag och Johannes att det var dags för filmkväll, de speciellt utvalda att delta var Marie, Anton och Albin. De sistnämnda pojkarna mådde mindre bra efter gårdagen, och stannade hemma i sina sängar. Men mina trogna vänner Marie och Johannes lyckades ta sig till mitt svårnådda hem, det är inte lätt att bo i Gribbylund. Desvärre blev det inget filmtittande, men en massa prat, pepparkakor, te, chips, flädersaft, youtubeklipp och musik.

= En mysig och bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0