Jag vill ha kanelbulle

Dagen var som en helt vanlig fredag, fast med ett litet teaterinslag på historialektionen där jag lottades till huvudroll (ännu en gång, typisk otur).
Precis som varje fredag tog jag mig halvt levande hem efter medialektionen och slängde mig på sängen, framåt kvällen brukar någon ofta ha någon sorts av plan för hur fredagsaftonen ska spendras. Så var det även idag, jag träffade Marie, Carro och Johanna för en tjejfilmkväll.

Helt plötsligt! får jag ett sms, som ändrade planerna drastiskt.
Det var Johannes som bjöd över oss till Anton, några minuter senare befann vi oss i huset fyllt av 7 män. Riktiga män med snygga dansmoves, växlande målbrottsröster och huvudbonader.

Framåt halv 3 begav vi oss hem i den kyliga natten, och här sitter jag nu; i Maries kök mätt och belåten efter en halv pizza, men otroligt sugen på en kanelbulle.

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0