Like you said

Eftersom min natt bara erbjöd mig 3 timmar sömn, på grund av plugg inför prov och allmän sömnlöshet, har denna dag kännts väldigt lång. Det har även varit en sån dag då alla människor varit trevliga, hälsat mig välkommen tillbaka efter sjukheten och pratat glatt.

Så nu sitter jag här, efter en lång men underbar fredag, har till och med vågat mig på att åka nattbussen som gör att man måste gå genom läskiga Gribbylund. Men som ni ser överlevde jag, men det finns en chans att jag är död imorgon...

För efter skolan var det träff i stan, det blev som alltid en massa av väntande på olika personer i kylan. Till sist hamnade vi hos Claes i Zinkensdam, det var mysigt med gitarrspel och singstar.

Jag är dum och har spenderat stor del av kvällen utomhus i kylan, vilket i samband med för mycket sång och förkylning har resulterat i att jag nästan har tappat rösten. Jag och Marie kunde inte låta bli att ta med oss hela gänget ut på en episk utflykt upp på Skinnarviksberget, vi var ändå bara fem minuter ifrån.

Jag förundras alltid över hur vackert Stockholm är, hur underbart det är att stå där i blåsten på berget och se de vackra vyerna. Sällskapet gör mycket också, det är viktigt vem man tar med sig upp på berget.


Så detta var mitt hyllningsinlägg till Stockholm,
samt de små små nyfödda fjärilararna som flyger runt i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0