Sweet

Kvällen, eller snarare Lotta, bjöd på festligheter i form av mat, prat och TV-spel i lägenheten på Odenplan. Jag och Carro stekte köttfärs, Marie fixa vegfärs, Lotta skar grönsaker och Simon gjorde guacamolen. Johanna, Enfors, Evelina, Kattis, Bella och Calle åt och tittade på när vi andra var duktiga. Därför utser jag oss arbetande människor till årets män, och det är inte illa eftersom detta år än så länge pågått i 4 dagar.

Eftersom jag är töntig, var jag även tvungen att skriva till en extradel om Kent i min årsresumé när jag Insåg hur stor del av min höst det var. Skrev tillslut till lite fler saker också, som på något sätt betytt något under årets gång...
Efter jag skrivit det insåg jag hur svårt det är att beskriva känslor på rätt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0