Vid din sida

Fredagar, hur underbara är inte fredagar?

Lallade runt i skolan, eftersom jag var så gott som klar med min hemsida. Bestämde träff med Bella i stan, åkte dit och träffade henne med Marie, Lotta, Evelina och lite randomfolk ett tag. Spenderade lite tid på café 60 för att sedan återvända med Marie till kära Täby, där det var chillkväll hos Anton med Johannes och Albin. Musik och skvaller, kan det bli bättre?

Herregud, vad underbara vänner jag har!

Och imorgon blir bäst; fest med alla som jag gillar mest. Nödrim.

Förresten, dagens händelse: Jag såg Blondinbella vid Odenplan,
sen fick jag en gratisbanan inne på Konsum.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag öppnade dörren åt blondinbella idag. och hon satt bakom mig i skolan och pratade äckligt! BLÄ

2008-01-19 @ 13:07:50
URL: http://meandmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0