You and me

Nu är jag så gott som frisk, imorgon ska jag till skolan och dö på historiaprov och om jag sedan återuppstår ska jag träffa alla underbara människor på kvällen. Nu har jag lyckats fixa så jag har massor att göra även denna helg, aldrig får man sova ut. Men jag är glad ändå, för jag har världens bästa vänner som jag får träffa.

Av en slump spelade iTunes upp Lifehouse, eftersom dom ligger efter Libertines på listan. Jag upptäckte att det är riktig mysig musik faktiskt, så därför är Lifehouse dagens band. Mest otippat.

Annars händer det inte så mycket här, biljetter till Håkan Hellström 19/4 är bokade och spellistan till nya kentturnén finns uppe. Vilket resulterar i en glad Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0