A young summers youth

Om fem timmar ska jag åter ta mig ur sängen, förhoppningsvis med ett leende på läpparna.. eftersom det bär av till Helsingborg för att se Håkan Hellström och Kent. Jag ger mig av på denna expidition med endast Marie, en pucko och marabou daim, tre tidningar och en tågbiljett dit som packning, sen får man se om vi någonsin återvänder hem igen.

Jag har även sålt min Lars Winnerbäckbiljett, istället ska det köpas en biljett till Way out west. Så i början av augusti sticker jag och Johan till Göteborg för att avnjuta musik och upptäcka stadens gator, det ska bli alldeles underbart.

Ikväll har jag varit på restaurang med mor och far, i Åkersberga. Det var bättre mat än vad jag trodde det skulle vara, men minigolfbanan sög. Igår fikade jag med Marie, Bella, Johan, Claes och Simon på John Chris, det var längesen senast och mycket mysigt. Sen blev det ett snabbesök hos Jocke där folk söp och kollade Simpsons, jag var hungrig så Johan gav mig lasagne. Den natten somnade jag gott på golvet.

Snart börjar skolan, mindre än en månad kvar nu, jag är inte alls redo.
















Jag vill skåda fler stigande solar till höger om silja line och beundra massvis av ostbågsmånar bakom gamla stans tunnelbanestation, det är livet.

Kommentarer
Postat av: j

oxenstiernas? höhöhöhh.

2008-07-23 @ 16:50:17
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: Alice

WOW WoW.!

2008-07-23 @ 20:02:47
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0