Det är redan juli

Livet rullar på i sommarvärmen och mellan rosenbladen, popmusiken fyller mitt hjärta och fjärilarna flyger fortfarande i min mage. Tyvärr är jag lite hungrig, men annars leker livet. Igår fattade jag att det är sommarlov, det känns fint.

Annars är det busstrejk och det känns som att mitt liv går ut på att ta mig till t-bana&Roslagsbanan, det blir alltså en hel del vandringar. Men sådant är mysigt, när man har sin kära i handen och en solnedgång med dimma, ängar, elledningar, kyrkor och skolgårdar i sitt synfält. Så jag klagar inte, bussarna får strejka lite till. Eller nej, vad tar det åt mig, busstejken suger! Det är nog mitt största bekymmer just nu, om det är något som får livet att bli lite jävligt så är det busschaffisarnas envishet.

Men idag lyckades jag ta mig in till staden, där jag träffade marie, johanna, bella och simon. Vi vandrade runt och njöt av friheten och varandras sällskap.
Skavsår är vad jag har nu.

Inatt blir tredje gången denna sommar som jag sover ensam, det känns lite konstigt. Men det får bli en episk datornatt med té, Isola och tända ljus.. Det var längesen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0