Din kärlek

Allting börjar hemmifrån... här sitter jag hemma i min säng och lyssnar på Kristian Anttilas senaste underverk till platta.

I helgen har jag seglat från Näsbypark till Grisslehamn tillsammans med Carro, Johanna och Carros pappa. Vi började seglingen efter solnedgången och guppade runt på havet framåt morgonen, klockan halv sex precis efter gryningen somnade jag i min orangea sovsäck som är lika orange som himlen då var. Det var alldeles underbart att ligga där och beundra solens nykläckta strålar som sökte sig över vattnet, och snacka skit med Carro som stod vid rodret.

Igår var det söndag, jag var med min efterlängtade Patricio. Mästerkockarna var i farten, vi är inte bara bra på att baka kladdkaka utan även utomordentliga på att göra alldeles egen pizza. Eftersom Pato är en hårt arbetande man behövde han gå och lägga sig i tid för att pallra sig upp tidigt dagen efter, så jag förpassade mig hem till min underbara pojkvän. Som jag igår, 13 juli, har varit oficiellt tillsammans med i en månad. En alldeles underbar månad, nu vet jag vad kärlek är. Tack.

Kommentarer
Postat av: Alice

Ditt liv verkar alltid vara så himla härligt, Paulina. Hur gör du?

2008-07-14 @ 22:45:28
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0