Låt mig gå i bitar

Så var man hemma från Peace and Love, det var ett par fina dagar med några av de bästa banden som finns. Bäst är som alla vet Kent, i lördags såg jag min femte kentkonsert och det var antagligen det bästa jag sett och hört. De inledde med Stenbrott, fortsatte med Blåjeans och slängde in Oprofessionell..Episkt.

Tänkte räkna ihop alla band jag sett nu i sommar...
BABYSHAMBLES
THE HIVES
HÅKAN HELLSTRÖM
SÄKERT!
TIMO RÄISÄNEN
JIMMY EAT WORLD
FAMILJEN
MARKUS KRUNEGÅRD
HÄSTPOJKEN
GET CAPE. WEAR CAPE. FLY
BILLIE THE VISION & THE DANCERS
KRISTIAN ANTTILA
SERJ TANKIAN
MANDO DIAO
MANU CHAO
PUGH ROFERFELDT
THE WOMBATS
KENT
LASSE LINDH
JOHNOSSI
KAPTEN RÖD & MAJORERNA

Det var väl ungefär det tror jag...



Puss

Kommentarer
Postat av: J

kent konserten var läskigt episk.

2008-07-01 @ 17:12:17
URL: http://meandmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0