Utan personlig insats

Det kan vara så att jag idag har blivit bortskämd, i klädväg denna gång. Mor min ville spendera lite kvalitetstid med mig så vi tog en tur på stan, hon inhandlade en massa fina saker åt mig och bjöd på fika i det soliga Söder. Sedan mötte jag upp med mina goda vänner Johanna och Simon, vi spatserade runt ett tag och begav oss till Observatorielunden efter en del besök i diverse butiker. Johan bestämde sig för att haka på också, det avnjöts McDonaldsmiddag i skenet från åskledningar och solen fortsatte att gassa. På vägen hem dog jag av värmeslag.

Igår var jag med Patricio, min älskade vän. Vi hade mysigt och busigt som vanligt, åt grillad mat, och en gång dog vi nästan påväg upp för trappen. Nu är det nystart för Söndagar med Pato och Lina, tre i rad nu, precis som det ska vara.

Dagen innan dess var en riktig fin sommardag, pizza och cider med havsutsikt tillsammansmed pojken med guldlockarna, han som äger mitt hjärta alltså. Jag har också hunnit med att se nya Batmanfilmen, bada en natt i Ösbysjön och hoppa jättemodigt från typ tre meters höjd rakt ner i vattnet, och njuta av ljumna sommarkvällspromenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0