Zkillz

Framför mig står en tom powerking, till höger om mig sitter en taggad Joakim Ström och till vänster sitter Johan som "går runt i den här ödsliga metropolen" medan han letar efter Carro som tydligen var bakom honom. Själv ägnar jag mig just nu åt att kolla på sommarföljetången "stjärnorna i psykbunkern".. Nattgibb, kallas det. Har suttit i detta kvava mansfyllda rum sen klockan halv elva, har just nu 6 och en halv timmes speltid kvar. Annars tänker jag på Markus Krunegård och nynnar på "Västerbron", det känns som detta är en alldeles speciell men annorlunda natt.

Nu kommer Carro och knackar mig på axeln, dags för Call of duty eller något liknande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0