Everything is going to be alright someday somehow

Ett par riktigt fina och varma dagar och nätter har passerat, jag är så lycklig just nu.

Jag har besökt Skinnarviksberget, vandrat runt på gator som avsändrat värme från betongen, hållt mina vänner i handen och pussat Marie i nacken.

Jag har suttit ensam i Hornstull och väntat på tunnelbanan i tio minuter med "What it is to burn" i hörlurnarna, precis som den där natten efter Håkankonserten för ca två månader sen.

Jag har väntat på nattbussen ensam i en timma i Mörby, träffade fyra trevliga killar som ville diskutera musik ett tag, vandrade sedan runt ensam och hittade en fotboll, efter ett tag gick jag tilbaka mot bussen då Carro kom springande mot mig. Sen var jag slutligen hemma och stupade i säng.

Jag har legat i solen i Kungsträdgården med massa folk och svenska flaggor runt mig, medan Lasse Lindh spelade i bakgrunden. Sen sett Billie The Vision och njutit av ännu mer underbar pop, lyssnar på nya albumet just nu.

Jag har varit med massa söta människor hos Lotta och ätit underbar mat och haft äckliga samtal om bajs och mask, sedan vandrat genom Odenplan och hamnat i Tanto.

Jag har mött min bästa vän Patricio i soluppgången,
nu sa vi nyss adjö och jag saknar honom nästan redan.


Jag älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0