Hemma igen

Nyduschad, nydligen besökt äkta vattentoalett och alldeles nyborstade tänder och nyrakade ben.. Aldrig förr har det kännts så underbart, Hultsfred 08 slet på kroppen men var ett av det bästa jag upplevt. Det kan vara så att det slog Peace and Love 07...

Just nu är jag för trött för att sammanfatta det hela skriftligt, jag kan knappt prata om det heller eftersom jag endast kan viska fram små svaga målbrottsliknande läten i försök till konversationer. Men snart, kanske ikväll, kanske imorgon, kommer en fin sammanfattning av det hela samt ett par bilder. Nu ska jag avnjuta den första måltiden på fem dagar som inte bestått av pizza och Joltcola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0