Himmel blå himmel blå

Det är en dag för framtidsvisioner och lycka, sista provet för terminen är avklarad och ett otroligt lugn har spridit sig i min kropp. För att fira att allvaret är över åkte jag in till stan och satt vid vattnet i Slussen med Marie och Johanna, det är bland det bästa som finns, allt var så vackert. Det är sommar, studenter, uppträdanden utanför Debaser, män med röda strumpor och underbart solsken.

Om en vecka har jag antagligen precis slagit upp ett tält i Hultsfred,
sitter förhoppningsvis med en pissljumen öl i handen och lever livet i väntan på att Markus Krunegård ska inleda hela festivalen dagen därpå. Ren lycka.

Ibland leker livet.
308381-12

308381-13














Kommentarer
Postat av: DJHelium

"...i väntan på att Markus Krunegård ska inleda hela festivalen dagen därpå."

Du kopierar mig, mest!

2008-06-05 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0