Johan

"Du vet såna där plastsoldater som alla pojkar hade när dom var små, jag tror alla någon gång har testat att hålla ett förstoringsglas över soldaten i solen så att den smälter. Du får mig att känna mig som en sån just nu när du tittar på mig"

Hej världen, jag har i en veckas tid haft ett privilegium att vakna varje morgon bredvid den underbara människan som imorse vräkte ur sig ovanstående citat. Jag lyckades för en timme sen släppa hans hand för att ta mig hem en snabbis och äta middag med mor och far, hårt. Men nu ska jag snabbt ta mig tillbaka till min plastsoldat, nästa gång jag har tid att sätta mig vid en dator ska jag skriva en fin Hultsfredssammanfattning..
Tror jag.. Om jag orkar.

Jag har aldrig känt så mycket som jag gör när jag är med dig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Min bästaste Lina, du förtjänar inget annat än det bästa. Jag är så oerhört glad att du är glad, att du äntligen hittat din prins. Det är hårt att för stunden förlora dig när du förstås hellre vill vara med din man, men jag klandrar dig inte för det. Att läsa det här blogginlägget gör mig alldeles varm, vetskapen att du fått den man du förtjänar gör mig så oerhört glad. Så glad att det inte gör något att jag inte får träffa dig lika ofta längre.

2008-06-19 @ 01:32:03
URL: http://www.metrobloggen.se/connection
Postat av: j

jag kan läsa det där citatet om och om igen...

2008-06-20 @ 09:18:04
Postat av: Robin

Sant. Man blir ju varm. All lycka till dig hej. :)

2008-06-21 @ 14:13:29
URL: http://bei.blogg.se/
Postat av: Alice

Så värt.

2008-06-22 @ 18:44:17
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0