Just här står tiden still

Sen senast har jag spenderat mestadels av min tid tillsammans med den stora poeten som jag är förälskad i, midsommarafton avnjöts framför tvn, i ett bubbelbadkar, på månskenspromenad och slutligen på taket med soluppgången i ögonvrån. Midsommar har aldrig varit en lycklig högtid för mig, men denna kväll var jag extremt lycklig. Jag har hittat en person som är så riktig att jag tror att det är overkligt, som en dröm. Men jag har nypt mig själv i armen ett par gånger, och det är lika verkligt som att det är min namnsdag idag, Paulina heter jag och jag är kär i Johan.

Annars har jag träffat världens finaste vän Patricio, vi gick en riktigt lång och fettförbrännande promenad. Det var kallt, grått, regningt och lessamt.. Men eftersom vi är så bra på att kramas och för att jag fick låna Patos jacka ett tag, så överlevde vi, trots att mina fötter dog lite.

Jag har även fikat med mina flickor Johanna och Marie, på fåtöljen. Det är underbart med tjejskvaller, en mansfri kväll med prat om män, det är sånt som behövs ibland.

Dags att dela med mig av episka Hultsfredsögonblick lite kort och gott..

- Inledning med Markus Krunegård
- Pete Doherty var livs levande på en scen framför mig
- Höra Rage against the machine - Killing in the name of från en bajamaja i närheten
- Äta Hawaiipizza i gräset vid Hawaiiscenen
- Ha djupa samtal i tältet på natten, om kärleken och livet
- Dansa till Familjen mitt i natten
- Förstå storheten med Hästpojken tillsammans med Dan
- Se världens bästa framträdande med Billie The Vision
- Försöka sjunga med i "Bollen måste dö" på Timospelningen, tillsammans med Marie som tappat rösten lika mycket som jag
- Få en oförglömlig kyss under "Det är så jag säger det" i månljuset, sista låten sista konserten, Håkan Hellström Hultsfred 08

Det var det första som ploppade upp i mitt huvud, tack och förlåt

Kommentarer
Postat av: Alice

hjälp. vackert.

2008-06-23 @ 11:04:46
URL: http://alst.blogg.se/
Postat av: Alice

hjälp. vackert.

2008-06-23 @ 11:05:45
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0