Våra hjärtan slog lika hårda slag

Så står Peace & Love för dörren, jag beger mig med tåget mot Borlänge från T-centralen imorgon klockan 11.44. Jag har inte riktigt hunnit tagga eller fatta att det är dags, slängde lite random ner kläder och sådant i ett försök att packa. Jag kommer sakna Johan. Att vakna av att de gröna och djupa ögonen tittar på en under det blonda och galna lockiga håret, se ett leende som gör att man blir alldeles varm i hjärtat, den bilden har etsat sig fast bakom mina ögonlock. Det är de där små ögonblicken som är de finaste, det är nog då allt är som vackrast. Nu svamlar jag bara, och kan varken formulera mig eller sätta ut punkt och komma rätt.. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag tycker om pojken, men för att citera ovanstående person
"Jag tycker om dig så mycket att jag inte ens kan visa med händerna".

Annars är det sommarlov, vilket jag inte riktigt har hunnit fatta. Idag träffade jag Carro, Johanna och Simon en snabbis för att vandra runt i stan och göra sådant som man gör på lovet; ingenting. Såna stunder äger verkligen, dom ger mig en lugn känsla i magen.

Nejnu får det vara nog, på återseende om ungefär en vecka!

Kommentarer
Postat av: Joooooooohan

Lina, dina underbara blåa ögon får mig att känna mig som en liten pojke och jag har nu ingen aning om hur jag ska orka pallra mig ur sängen den närmsta veckan när jag vet att jag inte kan få den där underbara morgonkyssen. Jag är så kär i dej att blotta tanken av dej får mitt hjärta att slå snabbare än någonsin :D

2008-06-23 @ 23:10:34
Postat av: Alice

jisses. johan and lina - a lovestory. så fint att jag nästan smäller av.

2008-06-24 @ 12:40:56
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0