Det är i mars jag fyller år

Här är jag igen, för tredje gången ikväll.

Nu är det så att det blev min födelsedag för ca 30 minuter sedan, först att gratta var Adde och Marie. Kort efter det fick jag min första födelsedagspresent, ett sms där det stod  "Jag är din". Det här är på riktigt, nu är jag helt säker på vad jag känner, äntligen en person som håller fjärilarna i magen vid liv bara av att man tänker på honom.
En grej på min önskelista avkryssad, sen kommer vi till nästa punkt; pengar...

Efter någon minut hörde jag sång utanför dörren, in kom min mor och far med några fint inslagna presenter. Jag drog fram en cardigan, tre par trosor och en sjal. I det sista paketet fann jag kartongen som min mobil hade legat i, där i låg det ett kuvert. 
I kuvertet låg det inte pengar, utan det som de tänkta pengarna skulle gå till; 
en Peace and Lovebiljett. Vad mer kan man önska sig?

Jag har min biljett, jag har min pojke, jag har en fungerande mobil, och jag har nya kläder. Imorgon får jag förhoppningsvis överraskningar och kramar, sen är jag världens lyckligaste flicka.

God Natt
17åringen

Kommentarer
Postat av: karolina

GRATTIS SÖTNOS! :D du är söt :*

2008-03-06 @ 17:54:07
URL: http://paintedrainbow.blogg.se
Postat av: Rebecca

Grattis hörru du =)

2008-03-06 @ 18:09:23
URL: http://rbcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0