Det du glömt minns han som älskar dig

Idag avslutades något på samma ställe som det en gång för cirka två månader sedan påbörjades, den tomma fontänen i Hjorthagen kommer alltid att förbli symbolen för en start på något nytt och fint. Men som sagt var fontänen inte fylld av vatten och liv, som den borde varit, bara tomhet och kall sement.

Det här lovet är som en pistagenöt, jobbigt med det hårda och krångliga skalet av motgångar och funderingar, men så värt när man väl tagit sig igenom det och finner de små stunderna av lycka. Jag trivs med flickorna runt Bellas köksbord, eller när vi skuttar hand i hand över gator och bara är vi. Claes vardagsrum är min trygghet,
och de personerna som brukar sitta bredvid mig är mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Thats alot of nuts!

2008-03-27 @ 02:57:04
Postat av: Johanna

Du är en trygghet Lina, lämna mig aldrig.

2008-03-29 @ 02:00:21
URL: http://johannatakeabow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0