En glad dag

Nu har jag precis avnjutit en kopp té och macka med stekt ägg, i sällskap av min fader, mycket trevligt.

Innan dess var jag hemma hos Claes i Zinkensdamm tillsammans med Enfors och Calle, vi hade precis sagt adjö till Bella och behövde någonstans varmt att vara. Vad passar bättre, om inte Claes hem? Idag insåg jag hur cool hans pappa är, han är journalist/författare, känner massa coolt folk, pratar om indesign och sitt hat mot algebra, har koll på alla festivaler och band. Han sa till och med "Jag tror Håkans kommande skiva blir den bästa sen Känn ingen sorg för mig Göteborg"
Jag tror pappa Levenhaupht är min nya idol.

Annars är det min födelsedag om en timme, den sjätte mars, jag önskar mig;
Pengar
Överraskningar
Kramar
och
Kalle Enfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0