Fanfanfan

Idag är inte min dag, jag har skinit som en sol konstant hur länge som helst nu, idag är det solförmörkelse. Jag lyckas få allt possitiv till negativt, jag tvivlar, jag orkar inte ta tag i saker. Min fyrbenta vän kanske inte lever på sin 12årsdag om en månad, jag borde plugga matte, jag borde äta, jag borde styra upp livet. Klaga är allt jag orkar göra.

Som tur var kom Mary och även Tanja på födelsedagsfika och hindrade tårarna,
det var trevligt, vi ses inte så ofta nu för tiden.

Förlåt för all bitterhet.

Kommentarer
Postat av: alst

Tack själv. Det enda jag kan säga är "detsamma". Och jag menar det verkligen.

Bitterhet lyfter fram lyckan. Och tänk dig ett liv utan lycka. Meningslöst.

2008-03-08 @ 18:32:55
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Caroline M

Du som är glad 99,9% av din tid måste få tvivla och vara bitter ibland. Det är helt helt okej. Man orkar inte vara glad precis hela tiden. Passa på att klaga och skit i sådant du borde. Ta tag i det när du är på bättre humör och orkar istället. Du har all anledning att få ha din solförmörkelsedag, så ta ut den ordentligt.

2008-03-08 @ 19:23:02
Postat av: Johanna

du ska veta att jag behöver dig.

2008-03-09 @ 00:05:00
URL: http://meandmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0