För en lång, lång tid

Här sitter jag och hoppas att min vän Patricio kommer hem ordentligt, vi pratade i telefon medan han vandrade hem genom den kalla natten när mobilbatteriet plötsligt dog. Vi inveg min nya mobil som jag fick imorse, det blev första riktiga vandrarsamtalet redan samma dag som jag fick den. Nu underhåller jag mig med att lyssna på Håkans nya singel och gillar det jag hör.

Annars har jag spatserat runt i Stockholm City hela långa dagen med Karolina, hon är fin hon ,och spatsera är ett underskattat ord. Vi avslutade dagen i Simons hem tillsammans med Marie, Enfors och Calle.

Snart är lovet slut och jag har en del saker kvar jag skulle vilja göra, behöver ett par extradagar för att ha Harry Potter-maraton, Hillary Duff-maraton, baka kladdkaka och kramas, ha poparkväll, träffa vänner som kommer hem från skidorter, och det skulle inte sitta helt fel med en myskväll tillsammans med en karl.



Karolina

Kommentarer
Postat av: Karolina

ohh, ja vill också ha extra lov dagar!

2008-03-01 @ 12:00:00
URL: http://paintedrainbow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0