Haligh, haligh, a lie, haligh

Nyss när jag stegade upp för trappan och gluttade in i mina föräldrars rum där det mot alla odds lös, slog min faders leende emot mig. Han beordrade mig att gå tillbaka ner till köket och kolla i frysen där det väntade en överraskning åt mig, jag gick lydigt ner igen och när jag öppnade dörren till frysen var min lycka gjord. Framför mig på hyllan stod en alldeles egen Ben & Jerry's Cookie Dough, min pappa är bra.

Så nu sitter jag här i sängen och svullar världens godaste glass, kom nyss hem från Simon, han och jag har tidigare ikväll gjort semlor åt Karolina, Enfors och Calle. Har haft en grymt mysig kväll med mina fina vänner, men bestämde mig för att åka hem så jag hann med sista 610an. Hade tänkt ha en isola-natt för mig själv, men tända ljus och funderingar. Tyvärr hittar jag ingen fungerande tändare på övervåningen, så jag får skjuta upp det hela tills jag orkar gå ner och leta efter något att tända ljusen med.. Så länge sitter jag och stirrar ut genom fönstret där gubben i månen möter min blick.

Mätt.                  

Kommentarer
Postat av: alst

Ibland kan man inte förstå hur man ska kunna fortsätta utan sin pappa.

2008-03-24 @ 10:54:30
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Andreas

Mätt.

2008-03-25 @ 02:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0