He doesn't look a thing like Jesus

Imorse vaknade jag av att min femårige brorson kröp ner i min säng, han är världens underbaraste unge, vi spelade game boy och pratade.

Resten av dagen har varit mest konstig och förvirrad, det enda av vett jag kommit fram till är att människor suger och att man alltid ska följa sin magkänsla. Det är lite svårt när man inte får kontakt med denna magkänsla, det enda min mage sa till mig idag var att den var hungrig.

Natten avslutades därför tillsammans med Johanna vid hennes köksbord, på köksbordet fanns tända ljus, piroger och pärsikosaft. Allt av värde idag har skett runt detta bord, först en fika innan kvällens upptåg, sen efter upptågen denna stund med pirogerna.

Förlåt för att jag är världens mest velande människa.


You sit there in your heartache

Waiting on some beautiful boy

To to save your from your old ways

You play forgiveness

Watch it now, here he comes


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha du är fett rolig iallafall, även om du velar!

Och jag är också hungrig

2008-03-16 @ 18:22:57
Postat av: alst

I ett plötsligt ögonblick av ingivelse kom jag på varför jag älskar att läsa det du skriver. Det är för att du använder ord som "Pärsikosaft". Helt underbart.

2008-03-16 @ 20:23:03
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0