Jag hör klockorna som ringer för världens äldsta raggningsreplik

Nu har jag spenderat en hel lördag i hemmet, inte ofta det händer, men det behövdes.

För att tänka på annat än den emotionella dagen som är idag, ska jag tänka på gårdagen; Efter skoldagen (som blev väldigt kort) åkte jag tillsammans med Marie och klasskompisarna Sophie och Emma till stan, vi kikade runt lite i affärer. Efter långbesök på Urban Outfitters stack jag och Marie för att möta Robin och slå oss ner på Café String, senare kom Carro och Johanna, där satt vi sedan i ca 3 timmar.

Efter en dagens paj, prat och lite vila bar det som vanligt av till Zinkensdamm där grabbarna befann sig, där hände inte så mycket mer än soffsittande och popcornätande.

Framåt kvällen fick Bella iväg oss till Stocksund där en litenliten skara av människor hade samlats, det blev en snabbvisit för att sedan åka hem i sällskap av Enfors.

Vaknade upp imorse och stack för att slutligen ta den sista Livmodershalscancersprutan, det gick smidigt och nästan smärtfritt.
Efteråt blev det en latte med Marie och mödrarna i Täby C.


Jag ligger lite efter i min planering,
har varken öppnat matteboken eller kollat i svenskapapperna. Stress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0