Kärleksillusioner

Här sitter jag och funderar på kärleken, som jag aldrig riktigt fattat grejen med. Jag har nog aldrig funnit ren lycka i kärlek, det är nog helt enkelt inte min grej. Men antagligen är jag inte helt förlorad, jag har bara inte stått i mitten av stormen än.

Idag har jag presterat dåligt på historiaprov och börjat planera en handling till filmen vi ska göra på median, sen satt jag ett tag i CC och såg hur Tibble förlorade en match i basket skol-DM mot något lag från Göteborg. Sen följde jag med Pato hem, och förhoppningsvis flyr han och jag från Stockholm några dagar på lovet.

Imorgon ska jag se Lasse Lindh (gratis är gott) och på fredag ska jag eventuellt se Kent.
Vilken vecka detta kan bli! På alla sätt och vis.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag tror du kommer stå i mitten av din Hurricane.

Nej inte tror, jag är säker!

Du borde byta bakgrund, man får ont i sin skalle

2008-03-19 @ 01:07:50
Postat av: alst

Like a wind trough some trees in a park somewhere, like water running trough rocks in a lake. I really don't know what love is, but I'd like to put it that way.

2008-03-19 @ 16:23:43
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0