När jag faller, orkar du för två?

Här sitter jag och värmer händerna på min nya kopp som jag fick av Bella och Carro idag, den är sprillans ny och har fina fiskar på sig. Det är redan andra gången jag dricker te ur den, först kom den till användning när jag fikade hemma hos Bella i eftermiddags med Karro, Marie och Carro.

Jag har kommit på hur mycket jag uppskattar att få koppar av folk, har sen tidigare fått en av Marie och en annan av Mary. Varje kopp speglar personen som köpt den åt mig, och man ser verkligen vilken som hör till vem. Plus att jag automatiskt tänker på t ex Marie när jag dricker ur min vita kopp med bruna blommor och stort öra, då blir jag glad. Jag ska spara dessa koppar i hela mitt liv, tänka tillbaka, minnas alla fina stunder.

Ikväll har jag åkt runt halva Sverige känns det som,
eller i alla fall till Vällingby och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0