No time for us

Nu har första chocken lagt sig, snart är det dags att plocka undan korgen,
och matskålen är redan undangömd.

Ska försöka komma tillbaka till verkligheten; Hej, om någon försökt ringa/smsa mig sedan i söndagskväll så ska ni nu få veta varför jag inte svarat, jag lyckades lämna min mobil på en bänk i Östermalmstorg. Som tur var hittade en vänlig själ vid namn Angela den, hon ringde direkt min fader och nu ska vi snart åka och hämta den samt ge henne en hittelön på 200 kronor. Lite tur kan jag tydligen ha i alla fall, mitt i den sämsta veckan på länge.

Idag hade jag matteprov, jag hade inte pluggat och var inte redo. Hade helst velat vara hemma, eftersom det blev en natt av sorg här i huset. Men jag kämpade mig upp, gjorde provet på ca 2 timmar. Jag gissar på IG, men om jag klarar nationella sen så ordnar sig allt. Efteråt tänkte jag sticka hem direkt, men bussen skulle inte komma förrän om 45 minuter. Så jag beställde en latte och satte mig för att börja på en storyboard som ska vara klar på fredag, jag tror lärarna försöker döda mig.

Matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0