Nu händer det igen

Var tvungen att lägga in lite bilder på mina snygga vänner i tidigare inlägg,
närmare bestämt tio stycken, kunde inte motstå.

Jag har förskräcklig träningsvärk från gårdagens idrottslektion, vilket är rätt skamligt. Förr i tiden fick jag aldrig träningsvärk, nu får jag ont av något så lite som att springa runt och leka med tennisbollar. Vi har fått ny idrottslärare, hon verkar rätt underbar. En virrig tant som låter oss få ha lektion som idrottslektioner ska vara; fylld av bollekar, vattenpaus, stretching och styrkebana. Och hon kunde konstigt nog mitt namn efter bara ett upprop, jag gillar henne.

Dagen idag bestod av en lektion, hur underbart som helst. Desvärre har jag en massa plugg att göra hemma, som jag är extremt dålig på att göra.
Därför måste jag lägga upp en plan...

Idag: Göra engelskahäftet om Sydafrika
Onsdag: Plugga matte i en timme
Torsdag: Öva inför svenskaprovet i en timme
Fredag: Bara leka
Lördag: Plugga matte i en timme direkt efter jag vaknat
Söndag: Ännu mer matte
Måndag: Verkligen tagga till inför tisdagens matteprov
Tisdag: Klara av tre timmars matteprov, komma hem och plugga svenska
Onsdag: Råplugga inför svenskaprovet
Torsdag: Göra svenskaprovet, förbereda mig för nästkommande veckas historiaprov
Resten av dagarna fram till fredag veckan efter: Plugga till historiaprovet


Kommentarer
Postat av: soooofie :)

Haha hon verkar fett skum också, men vem vet - man kanske börjar tycka om idrottslektionerna ;)
förresten, reagerade också när hon kunde ditt namn.. men sen såg jag att de stog ditt namn på byxorna..? ;P kan ha haft ngt med det att göra.. (a)

2008-03-04 @ 21:30:06
URL: http://www.sofiehero.blogg.se
Postat av: Lina

Jag tycker hon är helskum :D det är kul ju.
HAHA, ja, du är smart! Kan varit därför ja. Jag som trodde hon var kär i mig eller nåt :O

2008-03-04 @ 21:36:00
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se
Postat av: alst

Hmm... bara jag som inte kan se bilderna? Det är liksom ett litet rött kryss på dom...
Annars verkar ni ha sjukt mycket prov! Är det bara nu eller?

2008-03-05 @ 17:48:44
URL: http://alst.blogg.se
Postat av: Camilla

haha! jaaa jag tänkte jäättemkt på att hon kunde ditt namn direkt!! det va ungefär som axel me mig. hahaha ;)

2008-03-07 @ 22:20:32
URL: http://camu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0