Snökaos

Jag vaknade imorse av att mor min kom in och meddelade att jag inte kunde åka för att se kent, på grund av det otäcka lagret av vitt bajs som ligger på vägarna. Men vi ska banne mig trotsa moder natur, ingenting ska stoppa oss idag! Eller om det är något som kan stoppa mig så är det Juni, det där fattade bara folk som lyssnar på kent.

Just nu sitter jag i min säng och funderar, jag hatar att fundera, jag ska sluta med det. Hädanefter ska jag bara leva för stunden och skita i konsekvenser.

Nu är det alltså påsklov, det invegs igår med lite shopping i stan med Marie, sen åkte vi hem till henne och åt tortelini. Efter ett tag kom Carro och Johanna och gjorde oss sällskap, senare kom Albin, Jocke, Anton och Johannes. En trevligt skara av folk kan jag säga, chokladpudding är också trevligt.

Jag längtar efter en ljummen sommarnatt på Maries balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0