Töm ditt rum på tonårstankar nu

Idag vaknade jag precis som de senaste dagarna framåt två på eftermiddagen, jag segade mig upp ur sängen och insåg att jag var sjukt stressad eftersom jag skulle befinna mig i Kungsträdgården klockan tre. Det var dags för Stockholm Flashmob 2, som är en grupp människor som träffas för att göra något random; som att frysa på centralen eller leka följa Jon med randompersoner i stan.

kom till Kungsträdgården framåt halv fyra och ringde mina vänner som hade förpassat sig till en gränd i gamla stan, jag skyndade mig dit för att möta upp dom. När jag väl hittat gränden kommer en stor flock människor rusande mot mig, jag blev det första offret för flashmoben. Eftersom min tanke var att gra andra till offer istället för att vara offer själv, hakade jag på gruppen av människor för att förfölja en person genom stan. Vi var ca hundra pers som förföljde samma man i ca 20 minuter, vi gick i ett långt led från gamla stan till T-centralen, in på Hemköp och vidare till centralen.

Resten av dagen har jag spenderat i sängen och kvällen spenderades med ett gäng flickor i stan. Jag var sjukt pepp ett tag, men sen rann musten ur mig och sängen var grymt lockande igen, så här sitter jag nu med mina tända ljus och kent ur högtalarna.


Jag funderar på varför saker blir som dom blir, och varför i helvete jag inte kan få en bra relation med min magkänsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0