vi två, 17 år

Vilken underbar dag jag haft, jag har fått precis ALLT jag önskade mig och lite till!

Det började med att jag kom till skolan och fick massor av kramar och gratulationer, sen sjöng dom till och med för mig. Först trodde jag att hela dagen skulle gå i kras för att Marie inte var i skolan, men jag överlevde. Jag fick ändå träffa henne efter skolan när det bar av hem till mig för födelsedagsmys, med oss hade vi Adde.

När jag kom hem väntade det en överraskning i brevlådan, min så kallade stjärnsyster (Vi föddes samma dag, samma år) Agnes hade tittat förbi och lämnat mig 6 stycken Mars (godis) eftersom vi fyller år den sjätte mars. Hon är fyndig och söt, tack och grattis Agnes, vilken dag som helst kan det dyka upp något i din brevlåda!

Sen skred jag, Marie och Adde till verk, vi bakade en kladdkaka a la Pato&Lina fast med lite extra nougat på toppen. Vi åt en god middag bestående av Tacos och sen blev det födelsedagsfika tillsammans med föräldrarna och Jesper som kom över med Agneta. Av Jesper och Agneta fick jag två tröjor, kläder kan man som sagt aldrig få för mycket av. Marie gav mig en alldeles egen liten svart bok, en sådan som Robin har, nu känner jag mig lika cool som mina vänner och jag ska börja rita och skriva. I det sista paketet, det från Adde, fann jag en liten fin och färgglad trumma.

Det är kul att folk har kommit ihåg mig idag, förvånande.
Till och med min bror ringde och grattade, det var fint.

Tack för kramarna, smsen, wallposts, telefonsamtal och övriga gratulationer.
Jag känner världens finaste människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0