Den här känslan som jag har är inte min, den blev kvar, är den din? Den smakar som du

Jag har varit så upptagen med att leva på senaste tiden, att jag låtit denna blogg dö lite... Men herregud vad jag levt, och sommar har det nästan hunnit bli.

På order av Karolina skriver jag här inatt, trots att jag är galet trött och borde sova, men jag vill göra min Karolina glad.

Jag kan börja med att prata om min dag, som var en väldigt fin sådan. Den började med att åka till Tanto för att ha födelsedagspicknick för Lotta som fyllt hela 17 år, det var riktigt mysigt. Mycket fint folk var där, allt var fint förutom att mitt hjärta helt plötsligt började slå lite sådär som det gjorde en gång för ett tag sedan.

Sen tappade vi hälften av folket, och den hälften som var i mitt umgänge åkte för att njuta i solen i Vitabergsparken. Sen helt plötsligt befann vi oss med en massa andra i Djursholm vid en liten sjö för att grilla, också mysigt. Allt var fint, förutom att mitt hjärta började slå i en annan takt och lite dubbelt, eller något.

Nu ligger jag i min säng och har världens smutsigaste fötter, men det var det värt. Denna helg har än så länge varit en riktigt trevlig sådan, mina helger har en förmåga att bli riktigt värda nu för tiden. Även om livet förändrats en del, jag har nog förändrats en del jag med.

Jag har alltid haft en förmåga att hålla mig kvar lite för länge i det förflutna, och just nu har jag hakat upp mig på en kylig marsdag i Zinkensdamm lutad mot en staket, och ett par bruna ögon med ett löfte och en del stora ord. När jag egentligen vill och borde leva för framtiden och de gröna ögonen, en trygghet och personlighet som förvandlar mig till ett litet löv i en virvelstorm.

Men vad i helvete är kärlek egentligen?

Kommentarer
Postat av: karolina

Karolina blev jätte glad! :D

& kärlek är du och jag tillsammans :*

2008-05-11 @ 22:05:50
URL: http://paintedrainbow.blogg.se
Postat av: Alice

Åh. Så vackert. Du är så vis och troligtvis enormt älskvärd, hur blev du sån? Jag skulle ge en hel del för att få leva i ditt liv en dag.
Bisous.

2008-05-11 @ 22:54:36
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0