Det är många som känner sig manade att visa upp sina hjärtan på allmän plats

Vilken underbar dag!
Forrest Gump visades i aulan, en film som man kan se många gånger och den är fortfarande lika fin. Efter jag sett filmen var min skoldag slut, så jag tog mitt pick och pack (vännerna) med mig ut i solskenet för att beskåda Tibblefestivalen. Jag satt i grästen och njöt av bra (och mindre bra) musik mest hela dagen, tills sista bandet hade slutat spela och jag begav mig in mot staden tillsammans med Marie. På vägen köpte vi fem munkar och en multivitaminjuice för sammanlagt 26 kronor, ett riktigt kap ju!

Munkarna och juicen avnjöts sedan tillsammans med Simon i Obsrvatorielunden, det börjar bli riktigt fint där nu. Träden blommar och åskledarna på taken gnistrar extra mycket i solen, det blev en mycket fin eftermiddag ända tills jag kom på att det var dags att åka hem och plugga till historiaprovet.

Jag tror jag kan falla för män med prinsesshår, det är helt galet, men jag tror att det kanske är så. Det kommer väldigt olägligt, just när jag kanske skulle få chansen att leva i en dröm som jag trodde skulle förbli just en dröm för all framtid.

Nu dör nog min dator snart, lider av internetkrångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0