I don't know, I just don't know

Det är fredag! och jag är hemma ca 3 timmar tidigare än vad jag brukar vara. Kvällen spenderades med massa folk i Tanto, men eftersom kylan smög sig på kände vi att våra fötter ville föra var och en av oss hem till våra egna sängar. Så nu har jag parkerat mig i rummet, omringad av massa värmeljus och en nyttig dipbricka bredvid mig med morötter, paprika och gurka. Istället för alkohol, kör jag på grönsaker ikväll.

Nu gjorde Sverige mål, hör jag från vardagsrummet. Kul.

Annars har jag fått pappas gamla 42tums plasmaskärm att ha på rummet, och multimediabox med internet och sånt. Perfekt, nu behöver jag aldrig mer lämna mitt rum, eller kanske för att gå på toa och äta middag.

Dags att fixa en kopp té ,och spendera resten av natten tillsammans med Billie The Vision och mina förvirrade tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0