Imorgon är det söndag

Det är lördag, men det känns inte. Sitter just nu och borstar tänderna och funderar över kvällens planer, det var tänkt som så att jag ska till Kårsta på en så kallad "24h fest".

Annars på senaste tiden har jag bland annat varit på Klubb Feodalherren, och druckit öl som en riktig man. Jag har stannat kvar i skolan en fredagseftermiddag för att göra klart världens sämsta film, jag var tvungen att tacka nej till en förutspådd trevlig fika. Jag har spenderat fredagkvällen i Vitabergsparken med fina vänner, men stack därifrån hyfsat tidigt. Jag har fått en fin liten blomma, som nu står i en Smultronpussflaska på min hylla. Jag har gjort leken då man ritar saker på varandras rygg och gissar vad det föreställer, och mitt i allt somnat. Jag har vaknat för några timmar sedan av en katt som klöste på dörren. Jag har åkt hem till min trygga vrå, duschat och ätit världens godaste spagetti med köttfärsås.

Nu har jag borstat klart mina tänder och ställer frågan till mig själv; Kommer jag hitta till Kårsta och sen komma därifrån, är det mer värt att åka till Tanto istället?

Nenu sticker jag till Kårsta med Julia för att möta upp Adde och Marie, puss på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0