När allvaret har blivit ett skämt

Framför mig står det en tallrik med pasta, pesto, majs och avocado. Jag blir alldeles glad för min egen skull när jag tänker på att den är bara bara min, tänk att det är så mycket gott på en och samma tallrik. Det får mig att glömma skolstressen lite, imorgon har jag samhällsprov, dagen efter ska jag lämna in en samhällsuppsatts, helt galet ju. Annar var det en vanlig tisdag idag, på historian såg vi filmen "Almost famous" och jag fick VG på ungdomskulturprovet. På lunchen begav vi oss till konstgräset för att njuta i solen, sen hade vi genomgång inför mediaprovet. Efter skolan blev det en fika med Sean och sen vidare hem för att skriva om de åtta förödande faktorerna. Provet imorgon kommer gå åt helvete, ännu en gång.

Och jag har nu klarat matte A, mot alla odds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0