Nu är det söndag på riktigt

Det blev en kall men rätt så bra kväll i Kårsta, många fina personer befann sig där; Marie och Adde, Julia såklart, Anton och Johannes, Pato min Pato, även Dan som hade födelsedan, Micke, och en trevlig Sean. Plus många många fler. Egentligen var det ju meningen att man skulle spendera natten i ett litet tält på stället, men sånt är inget för mig, så nu befinner jag mig åter i min säng med en nyttig juice i högsta hugg.

På vägen hem sprang jag och Julia hand i hand över en åker, för att sätta oss mitt på den och kissa. Jag genomförde inte det hela, men det var episkt ändå.

För övrigt har jag ont i halsen, och är lite fast i ett krångligt dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0