Samma nätter väntar alla, utan dig blir alla kalla

Snart är denna söndag över, som blev en ytterst annorlunda sådan. Jag har stannat hemma hela dagen, och inlädde det hela med att vakna upp för att se filmen Eternal sunshine of the spotless mind. Det är nog den bästa film jag sett på länge, helt underbar story, jättebra gjord och fängslande, se den!

Sen segade sig dagen sakta förbi, och jag förblev sängliggande, spenderade även lite tid med historiahäftet om ungdomskulturer.

Denna helg har varit den mest händelselösa på länge, en sådan behövde jag. Nu börjar jag ladda upp batterierna igen, det är dags att ta tag i livet. Det är dags för en förändring, ta slut på leken innan det blir för allvarligt och någon kommer till skada.



Ge mig ett kilo inspiration.

Kommentarer
Postat av: Alice

*Ger Lina två kilo inspiration*

2008-05-19 @ 16:36:47
URL: http://alst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0