Varje gång jag skakat hem och längtat efter dig igen

Ute luktar det sommarregn, upptäckte jag när jag nyss lämnade av Marie vid bussen. Vi har myst hela kvällen hemma hos mig, vi tankade Eternal sunshine of a spotless mind, Control och Donnie Darko. Men det slutade med att vi kollade på en Pippi Långstrumpfilm, vilket fick denna emodag att få ett fint slut. Hemmagjord bananochchokladmilkshake blev det också, för gamla och nya tiders skull.

Marie är bäst.


January brought a headache
In February, it got even worse
And when you thought it couldn't get more awful
Say hello to March
April brought me to a funeral
Gained another ten pounds in May
But I thought you said summer is going to take the pain away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0