Vi stack iväg tillsammans, för att styra upp våra liv

Så börjar veckan lida mot sitt slut, och jag har redan börjat plugga lite inför nästa tisdags historiaprov, inte illa va? Nu är förhoppningsvis snart den jävligaste tiden i skolan över, och jag kan gå tillbaka till mitt vanliga liv som det var förrförra veckan. Ett vanligt liv går ut på att träffa världens bästa vänner varje dag och njuta av varats olidliga lätthet (det heter låten jag lyssnar på just nu också, vilket sammanträffande), i alla fall så blev det endast 1 sådan dag denna vecka. Det är alldeles för lite för att jag ska orka leva.

Idag har jag förresten slösat 2000 kronor, men inte är jag ledsen för det, för bredvid mig ligger en Hultsfredsbiljett, en scarf, en sjal och två klänningar.

Jag vill ha glass.

Kommentarer
Postat av: anna

ohh, vilka ska spela på hultsfred?

2008-05-18 @ 21:53:29
URL: http://annahane@blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0