First impressions of earth

Söndagen bjöd på en höstpromenad i Danderydstrakterna och storstaden







Imorgon har jag varit tillsammans med Johan i 4 underbara månader, det ska firas med allmänt mys, pluggande till historiaprov och gratisbiljetter till Hellacopters sista spelning. Sen ska vi somna tillsammans, precis som vi alltid ska göra, för all framtid.

I helgen har vi ätit extremt onyttigt; jag och Johan har delat på tre stycken 200g chokladkakor, fyra wienerbröd, kladdkaka och två Ben and Jerry's Half Baked som var alldeles underbar. Men det var det värt, om jag så ska bli tjock på kuppen. Annars har vi vandrat runt lite i stan, kollat på Along came Polly och sånt där som man alltid gör, som alltid känns så himla bra.

Allt är så himla bra.

Kommentarer
Postat av: soofiero

Tror inte att jag kan komma på en enda gång jag har sett dig i tofs :P härliga bilder iallafall :)

2008-10-13 @ 22:24:27
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Annika

vad gulliga ni är, du och johan :) det är så himla gulligt att båda har nästan samma färg på håret & så gulliga lockar :). grattis till 4 månader :) <3

2008-10-17 @ 19:05:58
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0