P + J

Min nya säng är stor, 140 cm bred är den, och den har en mjuk och hög madrass.
Tyvärr är den lite tom inför natten, men jag får försöka överleva. Jag har ju i alla fall en avokado och en macka på nattduksbordet, och en halv Ben and Jerry's Baked Alaska i frysen. Mat är mitt sällskap i höstmörkret.

På senaste tiden har jag fikat en hel del på String med pojkvänn och goa vänner, jag har också shoppat, och missat Kristian Anttila på Kafé 44. I fredags var det fest i vaxholm, jag spenderade mest tid med Johan och en busshållplats. Sen flög helgen förbi och inget plugg är gjort, har prov på tisdag som jag inte ens öppnat boken eller rotat igenom papper inför. Men det löser sig, det gör det alltid. Sen finns det en miljard detaljer som jag skulle kunna skriva om, men det orkar jag inte.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

hmm vem är den där PJ aka henriksson?



// www.sebastianwallin.com

2008-10-06 @ 22:16:47
URL: http://sebastianwallin.com
Postat av: M

hahahah ser ju inte ut att va så söta människor på den festen fan. man ser knappt vilka som är killar och vilka som e tjejer... ;O

2008-10-07 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0