I guess life came in the way

Jag har inget att säga.. Säg det ändå!
okej..

En vecka kan gå fort men ändå kännas som en evighet, precis som just denna vecka. Men nu står vi här, en kvart innan fedagen, och alla möjligheter är mina! Jag har redan planerat helgen; fredag blir det till att träffa folk vilket innebär drinkar och mys, lördagen ska spenderas tillsammans med Johan och absolut inga planer bara ännu mer mys. På söndag faller kanske dommen, eller så hoppar jag runt av lycka och lättnad, jag kommer få svar på något jag funderat över i någon månad. Jag vrider mig på nålar. Sen ska jag lära mig spela lite trummor också, och göra tre samhällsläxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0