It's raining outside

Alldeles saftig, genomkladdig och chokladig kladdkaka med vispgrädde har jag på en tallrik i mitt knä, sånt får man unna sig efter man tagit sig igenom en skolorientering i Skavlöten. Bakad med kärlek var den också, tillsammans med Johan igår. Vi var även på Ikea med min mor, snart har jag en alldeles ny 140 säng. Och en del doftljus och ramar. Igår damp även 200 framkallade foton ner i min brevlåda, bilder från i somras, våras och en del från i vintras. De ska nu sättas i fotoalbum i väntan på att Johan repat klart och vill ha mig över på Tacokväll.

På torsdag spelar Kristian Anttila på Kafe 44.

Kommentarer
Postat av: anton

SOKO! :)

2008-10-07 @ 20:31:30
URL: http://thorstensson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0