Stötte på visdom hos en gammal tant, såg på tv om en elefant, skar mig i fingret på en papperskant.. sen sjöng jag lite falskt

Idag var platsen i klassrummet bredvid mig tom, eller i alla fall annorlunda; Marie var sjuk. Denna tragedi slog till hårt, och nu måste jag komma på vad som var bäst med dagen för att få ut det bästa ur hela situationen..

1. Jag klarade av samhällskunskap A tentan
2. Wienerbröd för 10 kronor i cafeterian
3. Jag har andra söta klasskompisar
4. Emma la Maries namnlapp på bänken bredvid mig fast hon inte var där
5. Träffade min gamla lärare Jakob från Kunskapsskolan
6. Fick ett snabbt möte med Patricio
7. Skippade Geografin och åkte till min älskling










Kommentarer
Postat av: Johanna

hej jag skulle vilja komma i kontakt med dig, kan du maila mig? Vänligen Johanna Björkdahl

2008-09-04 @ 12:59:41
Postat av: Lina

Vem är du och vad är din mail, du mystiska människa :)

2008-09-04 @ 23:04:45
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0